Spørsmål og svar

Dette er noen av de vanligste spørsmålene våre kunder stiller oss. Finner du ikke det du leter etter her, så ring gjerne vår kundeservice på 32 21 60 00.

Om abonnement:

  • Hvordan bestille?
  • Du kan bestille direkte i vår nettbutikk eller ta kontakt med vår kundeservice. Våre kundebehandlere har god kunnskap om våre produkter, og kan hjelpe deg å velge det som er riktig for deg.
  • Hvordan fungerer abonnementsordningen?
  • Vi gir deg mulighet til å prøve våre abonnementsprodukter til en svært gunstig pris mot at du dekker porto og ekspedisjonsgebyr. Dersom du blir fornøyd med produktet, og ønsker å fortsette abonnementet, mottar du regelmessige forsendelser til ordinær pris, direkte til din postkasse innen forrige forpakning er tom. Et abonnement hos oss er enkelt, praktisk og lettvint for deg! Det koster ingenting å være medlem hos oss, og du bestemmer selv når du ønsker å få tilsendt en ekstra forsendelse, utsette neste pakke eller stoppe abonnementet.
  • Kan jeg stoppe abonnementet for en periode?
  • Ja, du kan når som helst hoppe over en forsendelse, utsette eller stoppe abonnementet. En oppsigelse må være kundeservice i hende senest 14 dager før neste utsendelse. Ta kontakt med kundeservice på tlf 32 21 60 00.
  • Kan jeg angre kjøpet?
  • Ja, du kan angre innen 14 dager etter du har mottatt produktet. Forpakningen må være ubrutt når den returneres til oss, og du må selv dekke returporto.
  • Hvordan betaler jeg for varen?
  • Betaling skjer etterskuddsvis. Vi ber deg vennligst bruke den vedlagte giroen ved innbetaling. Påfør KID nr. ved annen betalingsmåte. For å unngå høye gebyrer ved for sen betaling, ber vi deg vennligst overholde betalingsfristen. Ved utelatt betaling vil du bli belastet med den lovfestede påminnelsesavgift som til enhver tid er gjeldende.
  • Reklamasjon/retur
  • Skulle du ha mottatt et produkt som er skadet eller feilekspedert, ber vi deg vennligst sende produktet i retur sammen med tilhørende faktura og årsak til retur.
  • Om kosttilskudd:

  • Hvor er produktet produsert?
  • Når du velger produkter fra NaturaMed Pharma AS, kan du være trygg på at hvert eneste produkt er fremstilt av råvarer av aller beste kvalitet. All produksjon av kosttilskudd foregår i Norge etter strenge kvalitetskrav. Du kan derfor stole på at alle produkter har en høy kvalitet.
  • Kan jeg ta kosttilskudd sammen med blodfortynnende legemiddel?
  • Tar du blodfortynnende medisiner må du alltid konferere med din lege hvis du ønsker å ta kosttilskudd.
  • Om oss:

  • Hvem er NaturaMed Pharma AS?
  • NaturaMed Pharma er en av Nordens største leverandører av kosttilskudd i abonnementbaserte løsninger. Vi holder til i Drammen, hvor bedriften ble etablert i 1992. Selskapet er en del av Volati-konsernet som har sitt hovedsete i Stockholm. Vår visjon er å være ledende og trendsettende innen vår bransje, med særlig fokus på salg av kosttilskudd. Vi ønsker å bidra til helse, sunnhet og velvære hos våre kunder, gjennom å tilby et bredt sortiment av høykvalitets helseprodukter, fortrinnsvis i abonnement.
  • Hvorfor selger dere kun direkte til forbruker og ikke i butikk?
  • Vi unngår fordyrende mellomledd, og det er enkelt for forbruker, som får varene direkte hjem i postkassen. Abonnementsordningen gjør det enkelt, tidsbesparende og ikke minst rimeligere for kunden.
  • Hvordan behandles kundeinformasjon?
  • Alle opplysninger oppbevares i vår database i henhold til gjeldende lovgivning.
    Les mer her
  • Hva er NaturaMed Ulykkesforsikring?
  • Vi i NaturaMed Pharma har i samarbeid med Chubb (tidligere ACE) laget en unik forsikring for deg. Du velger selv mellom erstatningsnivåene Medium, Medium+ eller erstatningsnivå Large. Ring oss på telefon 23 31 54 40 så hjelper vi deg å tegne forsikringen direkte.

    NaturaMed Ulykkesforsikring dekker deg hvor i verden du er, så lenge du ikke er borte fra Norge i mer enn 12 måneder. Du trenger ingen helseerklæring for å tegne forsikringen, dermed slipper du å forholde deg til begrensninger i din egen helse. Du kan tegne forsikringen fra du fyller 45 år og helt fram til du fyller 75 år, og den gjelder til du fyller 90 år.

    Les forsikringsvilkårene her: Forsikringsvilkår (pdf)

    Enklest tegner du forsikringen ved å ringe Chubb kundeservice på telefon 23 31 54 40. Har du spørsmål om forsikringen kan du også ringe vår kundeservice. Vi hjelper deg gjerne.
  • Rett hjem i postkassen
  • 25 års erfaring og kunnskap
  • Utviklet og produsert i Norge
Natura Med Pharma Kundeservice

Kundeservice

32 21 60 00

Man-tors 08-16 Fre 09-16

Til toppen