NaturaMed Pharma
- spørsmål og svar

Noen av de vanligste spørsmålene våre kunder stiller oss.

Hvordan fungerer abonnementsordningen?
Vi gir deg mulighet til å prøve våre abonnementsprodukter til en svært gunstig pris mot at du dekker porto og ekspedisjonsgebyr. Dersom du blir fornøyd med produktet, og ønsker å fortsette abonnementet, mottar du regelmessige forsendelser til ordinær pris, direkte til din postkasse innen forrige forpakning er tom. En abonnement hos oss er enkelt, praktisk og lettvint for deg! Det koster ingenting å være medlem hos oss, og du bestemmer selv når du ønsker å få tilsendt en ekstra forsendelse, utsette neste pakke eller stoppe abonnementet.

 
Kan jeg stoppe abonnementet for en periode?
Ja, du kan når som helst hoppe over en forsendelse, utsette eller stoppe abonnementet. En oppsigelse må være kundeservice i hende senest 14 dager før neste utsendelse. Ta kontakt med kundeservice.
 
Kan jeg angre kjøpet?
Ja, du kan angre innen 14 dager etter du har mottatt produktet. Forpakningen må være ubrutt når den returneres til oss, og du må selv dekke returporto.
 
Hvordan betaler jeg for varen?
Betaling skjer etterskuddsvis. Vi ber deg vennligst bruke den vedlagte giroen ved innbetaling. Påfør KID nr. ved annen betalingsmåte. For å unngå høye gebyrer ved for sen betaling ber vi deg vennligst overholde betalingsfristen. Ved utelatt betaling vil du bli belastet med den lovfestede påminnelsesavgift som til en hver tid er gjeldende.
 
Hvor er produktet produsert?
Når du velger produkter fra NaturaMed Pharma AS, kan du være trygg på at hvert eneste produkt er fremstilt av råvarer av aller beste kvalitet. All produksjon av kosttilskudd foregår i Norge etter strenge kvalitetskrav. Du kan derfor stole på at alle produkter har en høy kvalitet. De fleste av våre produkter produseres hos Pharmatech AS i Fredrikstad, som er en av Norges ledende produsenter av kosttilskudd og naturpreparater.
 
Hvordan behandles kundeinformasjon?
Alle opplysninger oppbevares i vår database i henhold til gjeldende lovgivning.
 
Hvordan bestille?
Du kan bestille direkte i vår nettbutikk. All informasjon om våre produkter finner du i menyen til venstre. Du kan også ta kontakt med kundeservice. Våre kundebehandlere har god kunnskap om våre produkter, og kan hjelpe deg å velge det som er riktig for deg. Ta kontakt på telefon, faks eller e-post. Opplysninger om dette finner du under punktet ”Kontakt”.
 
Hvorfor selger dere kun direkte til forbruker og ikke i butikk?
Vi unngår fordyrende mellomledd, og det er enkelt for forbruker, som får varene direkte hjem i postkassen. Abonnementsordningen gjør det enkelt, tidsbesparende og ikke minst rimeligere for kunden.
 
Reklamasjon/retur
Skulle du ha mottatt et produkt som er skadet eller feilekspedert, ber vi deg vennligst sende produktet i retur sammen med tilhørende faktura og årsak til retur.
 
Er produktene testet på dyr?
Ingen av våre produkter er testet på dyr.
 
Brukes det norske råvarer?
Råvarene kommer fra ulike steder alt etter hvor de høstes.
 
Hvem er NaturaMed Pharma AS?
NaturaMed Pharma er en av Nordens største leverandører av kosttilskudd i abonnementbaserte løsninger. Vi holder til i Drammen, hvor bedriften ble etablert i 1992. Selskapet er en del av Volati-konsernet som har sitt hovedsete i Stockholm.Vår visjon er å være ledende og trendsettende innen vår bransje, med særlig fokus på salg av kosttilskudd. Vi ønsker å bidra til helse, sunnhet og velvære hos våre kunder, gjennom å tilby et bredt sortiment av høykvalitets helseprodukter, fortrinnsvis i abonnement.
 
Hvor ofte må jeg spise fisk for å dekke behovet for Omega-3?
Du må spise fet fisk 2-3 ganger i uken for å få dekket ditt behov for Omega-3.
 
Er det trygt å ta Omega-3?
Alle våre Omega-3 produkter produseres hos Pharmatech AS i Norge og blir fremstilt i henhold til strenge kvalitetskrav. Det vil si at produksjonen skjer i henhold til gjeldende lovverk og de strenge kravene som Mattilsynet stiller. Pharmatechs leverandører av råvarer må etterleve et EU direktiv som innbefatter kvalitetskrav til blant annet renhet, produksjonsprosess, kjøleanlegg i fiskebåtene og frakt av råvarer.
 
 
Kan jeg ta kosttilskudd sammen med blodfortynnende legemiddel?
Tar du blodfortynnende medisiner må du alltid konferere med din lege hvis du ønsker å ta kosttilskudd.
 
Ring oss gjerne hvis du har andre spørsmål om kosttilskudd.
kundeservice_may-lis